אלקין בביקורת על המדיניות: "יצאנו מוקדם מידי"

    מהדורת הבוקר No Comments on אלקין בביקורת על המדיניות: "יצאנו מוקדם מידי"

    ח"כ זאב אלקין לקאהן וחכם במהדורת הבוקר ב'קול חי': "יצאנו מוקדם מידי ממחנות המרכז ומצפון הרצועה, לפני שסיימנו את העבודה. לא מוכן שזה יחזור על עצמו בחאן יונס. אם לא חיסלנו את סינוואר, לא החזרנו את החטופים ולא כבשנו ופירקנו את חמאס – אז מה עשינו?"

    צילום: Tomer Neuberg/Flash90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ זאב אלקין, מותח ביקורת על המדיניות הביטחונית, בשיחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי). 

    בפתל השיחה הוא התייחס לנושא אונר"א: "היה ברור שחמאס שולט באונר"א. כבר תקופה ארוכה אני טוען שאנחנו צריכים לשים לעצמנו מטרה של חיסול הזרוע האזרחית של חמאס. עכשיו כשהם במחסה תושבי עזה תלויים בחמאס במאה אחוז ולא רק ב-30% כמו בימים רגילים ולכן זה מחזק את שלטון חמאס".

    "המטרה של אונר"א זה להנציח את בעיית הפליטים. לפי ההגדרות של האו"ם, בכל מקרה אחר ההגדרה של פליט לא עוברת מדור לדור ואין מטרה לשמר את מחנות הפליטים. צריך לדרוש שסוכנות פליטים רגילה תטפל בתושבי עזה".

    עוד הוסיף אלקין: "אנחנו צריכים לגרום למצב שאין בעלי תפקידים באונר"א שהם אנשי חמאס. היינו צריכים להיכנס לכל המחסות האלה ולבדוק אם מנהל המחסה הוא חבר בחמאס. אפשר לעשות את זה בקלות".

    על הכנסת פועלים: "הפיגוע אתמול הוכיח עוד יותר שזה לא הזמן להכניס פועלים פלסטינים. אנחנו במלחמה, האוכלוסיה שם עוברת שטיפת מוח, התמיכה בחמאס ביו"ש גדלה יותר מאשר ברצועה. אני לא מאמין בקונספציה של קניית הביטחון שלנו בכסף. הפועלים שנכנסו מעזה שימשו את חמאס לאיסוף מודיעין. זו תפיסת פרוטקשן".

    על המדיניות בעזה: "יצאנו מוקדם מידי ממחנות המרכז ומצפון הרצועה, לפני שסיימנו את העבודה. לא מוכן שזה יחזור על עצמו בחאן יונס. אם לא חיסלנו את סינוואר, לא החזרנו את החטופים ולא כבשנו ופירקנו את חמאס – אז מה עשינו?"



    0 תגובות